מידע מיקצועי
חזרה לאתר>

כיצד להכניס קוד של windows 11 ולאקטב אותו

כדי להכניס קוד של Windows 11 ולאקטב אותו, יש לבצע את השלבים הבאים:

  1. פתיחת הגדרות האקטיבציה:

    • לחץ על כפתור "התחל" (Start) ובחר ב"הגדרות" (Settings).
    • בחר ב"עדכון ואבטחה" (Update & Security).
    • בחר ב"אקטיבציה" (Activation) בתפריט הצדדי.
  2. הכנסת מפתח מוצר:

    • לחץ על הכפתור "שנה מפתח מוצר" (Change product key).
    • יופיע חלון בו תוכל להכניס את מפתח המוצר שקיבלת.
    • הכנס את מפתח המוצר ולחץ על "הבא" (Next).
  3. אקטיבציה:

    • לאחר הכנסת מפתח המוצר, המערכת תבצע את תהליך האקטיבציה באופן אוטומטי.
    • במידה והאקטיבציה הצליחה, תופיע הודעה המודיעה שהמערכת הופעלה בהצלחה.

אם נתקלת בבעיות במהלך תהליך האקטיבציה, ניתן לנסות את הפתרונות הבאים:

  1. אימות חיבור לאינטרנט:

    • ודא שאתה מחובר לאינטרנט במהלך תהליך האקטיבציה.
  2. הפעלת פתרון בעיות:

    • בחלון האקטיבציה, לחץ על "פתרון בעיות" (Troubleshoot) ופעל לפי ההוראות.
  3. פנייה לתמיכה:

    • אם עדיין יש בעיות, ניתן לפנות לתמיכת הלקוחות של מיקרוסופט.

כדי לראות אם המערכת הופעלה בהצלחה, ניתן לחזור לחלון האקטיבציה בהגדרות ולוודא שהסטטוס הוא "המערכת הופעלה" (Windows is activated).

 

הכנסת ואקטוב מפתח מוצר ב-Windows 11 באמצעות CMD

כדי להכניס מפתח מוצר ולאקטב את Windows 11 באמצעות שורת הפקודה (CMD), יש לבצע את השלבים הבאים:

  1. פתיחת שורת הפקודה כמנהל מערכת

    לחץ על כפתור "התחל" (Start) והקלד cmd. לחץ לחיצה ימנית על "שורת הפקודה" (Command Prompt) ובחר "הפעל כמנהל מערכת" (Run as administrator).

  2. הכנסת מפתח המוצר

    בחילון שורת הפקודה, הקלד את הפקודה הבאה (החלף את XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX במפתח המוצר שלך):

    slmgr /ipk XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX

    לחץ על Enter. אם הפקודה הצליחה, תופיע הודעה שהמפתח הותקן בהצלחה.

  3. אקטוב Windows

    בחילון שורת הפקודה, הקלד את הפקודה הבאה:

    slmgr /ato

    לחץ על Enter. הפקודה תבצע את תהליך האקטיבציה מול השרתים של מיקרוסופט.

  4. בדיקת סטטוס האקטיבציה

    כדי לבדוק אם האקטיבציה הצליחה, הקלד את הפקודה הבאה:

    slmgr /dli

    לחץ על Enter. תופיע הודעה המציגה את סטטוס האקטיבציה של Windows.

אם יש בעיות במהלך התהליך, ודא שאתה מחובר לאינטרנט ופנה לתמיכת הלקוחות של מיקרוסופט במידת הצורך.